Monday 13 January 2014

:: BAGAIMANA ALFALFA BOLEH MENURUNKAN BERAT BADAN? ::




TAHUKAH ANDA?


Alfalfa terkenal untuk sistem akar yang mendalam sebanyak 40 meter ke dalam tanah. Alfalfa menyerap vitamin dan mineral dari tanah. Alfalfa adalah salah satu sumber alam semula jadi yang kaya dengan nutrien, ia adalah tinggi dalam klorofil dan kaya dengan kalsium , magnesium, fosforus , kalium , zat galian , enzim dan semua vitamin yang dikenali , termasuk beta karotena , K dan U.

Ia juga adalah sehingga sepuluh kali lebih kaya dengan mineral daripada kebanyakan bijirin. Mineral adalah dalam bentuk yang seimbang dan sangat beralkali mereka oleh itu mempunyai kesan meneutralkan pada saluran usus membenarkan ia betul diserap . Ia biasanya digunakan untuk artritis, dan ia membantu dengan gangguan perut.

Bagaimana Alfalfa boleh menurunkan berat badan?

1) Agen Detoks

Perubatan Ayurveda dan ubat-ubatan tradisional Cina, telah menggunakan alfalfa untuk mendetoksifikasi badan dan meningkatkan penghadaman. Ia juga digunakan dalam rawatan edema dan artritis.

2) Serat Tinggi

Alfalfa kaya dengan serat dan komponen yang berguna dalam diet pengurangan berat badan , serta tinggi nutrisi berupaya untuk berkembang di dalam perut mengurangkan selera makan. Alfalfa adalah sumber terbaik serat pemakanan dan saponin.

Serat Alfalfa dan saponin mengikat kolesterol dan mengurangkan penyerapan di dalam usus. Di samping itu, saponin alfalfa juga boleh menjejaskan paras kolesterol darah. Kajian menunjukkan bahawa alfalfa merendahkan tahap kolesterol LDL walaupun semasa meningkatkan tahap HDL kolesterol.

Mari kita berkongsi pengalaman mereka yang berpuas hati dengan Alfafa Complexe Shaklee dalam membantu untuk menurunkan berat badan :









Berminat untuk mencuba produk SHAKLEE? Hubungi saya :
Call / SMS / Whatsapp : 0127143441
Email : efariza87@gmail.com
Add FB saya : EfarIza Mohamed ErĂ–s
Klik Like Page Celik Vitamin untuk Info dan Tips terkini

No comments:

Post a Comment